22 Temmuz 2016 Cuma

Arkadaşımın Abisi Beni Parçaladı

Arkadaşımın Abisi Beni Parçaladı Ben Antalya'dan 19 yasında manken gibi bir kızım. Benim Nazlı diye bi arkadasım var oda 19 yasında. ama bi abisi var bütün kızlar pesinde kosuyor 21 yasında adı Harun tam benlik .. hani biscolata reklamlarında oynayan adamlar varya aynı onlar gibi vücudu var . Neyse uzatmadan hikayeme basliyim . ( Gercek ve yasanmistir Nazlıyla biz genellikle Nazlı'ların evinde playstation 3 oynarız bilgisayar felan oynarız oyunlara duskunuz bi dovus oyunu vardı playstationda adını hatırlamıyorum Nazlı'yla ben oynuyorduk abisi felan geldi selam verdi bende selam verdim bizi izlemeye basladı iste ben hep Nazlı'yla yeniyordm . Nazlı'nın annesi hale teyzede 50 li yaslarda Nazlı'yla birlikte eczaneye gitmislerdi sanırım 5-10 dakikaya doneceklerdi abisi oturdu yanıma onla oynamaya basladık. Bir ben bir o yeniyordu. Nazlı 5 dk sonra telefon actı bana. Ben : Efendim ? Nazlı : Kanka bizim 2 saatlik isimiz cikti teyzem gile gidiyoruz sen evde dur abim sana bakar Ben : kanka ayip olur dedim Abisi olmaz olmaz merak etme dedi Nazlı : Kanka abimi duydn kal iste 2 saatcik isimiz var hemen gelcez Ben : Tamam dedim telefonu kapattım iste 5 – 10 dk oyun oynamaya basladık. Benim üstümde tüllü etek vardı abisi dikdik benim bacaklarıma bakıyordu . bi yandan oyun kumandası dustu bahanesiyle eyilip altima bakiyordu bende bilerek actim bacaklarımı en son baktiğinda pembe kilodumu gordu ve bacaklarımı elleme basladı dur dedim dinlemedi dudağima yapisti 2-3 dakika opustukten sonra benim amimi ellemeye basladı zevke gelmeye baslamisdim sularim akiyordu. Harun bana Burayı berbat etmeyelim gel benim yatağima dedi bnei kucakladı operek yatağına goturdu . yatağının ustune havlu serdi beni yatağa yatırdı ve soymaya baslamısdı .. tamamen çırıl çıplak oldukdan sonra amima kücük dil darbeleri vurmaya baslayinca ben kudurmustum hadi Harun sik artik beni demistim. Harun cikardığında baya bi büyükdü .. nekadar bu demistim 19 cm demisti agzima bile alamıyordm yarisini bile alamiyordm :SS Sonradan Harun bana dön arkanı dedi bende döndüm amima sokmaya calisti ama izin vermedim cunku bakireydim .. götümü yaladı hafifçe ittirerek götüme kafasini soktu ama nasıl acıyordu .. artık zevkmi veriyordu acimi veriyordu anlayamiyordum sonradan yarisini soktuğunda ben bayilacak gibi oldum .. yarisini bile cok zor aliyorum diyecektimki birden tümünü soktu bayilmisim bende o sira… beni boyle baygin halde 30-40 dakika sikti ağzıma bosaldığında uyandim neden hepsini soktun dedim bak simdi cok kolay giriyor dedi bi soktu ahhh işte o zevk anlatilmaz yasanir .. Harunla 2 saat boyunca deliler gibi sikistik 3 defa ağzıma bosaldı hepsinide yuttum. Artik her gün beni binalarinin deposuna goturup sikiyor ikimizde çok zevk aliyoruz. Harika oluyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder