23 Temmuz 2016 Cumartesi

Karısı 18 lik Kız Gibiydi

Karısı 18 lik Kız Gibiydi   Merhaba arkadaşlar ben bir çifte üçüncü olmuştum ve bununla alakalı olan hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Eşiyle konuşmamızda eşinin isminin Ceylan olduğunu söylemişti kocası. Neyse birgün kocasıyla anlaştık. Neyse anlaştığımız gün geldi ve ben randevulaştığımız günde buluşacağımız yere gittim. Karısı Ceylan 35 yasında 175 boyunda 55 kilo civarında renkli gözlü beyaz tenli sarı saclı yasının getirdiği tüm güzellikleri yıllanmış şarap gibi üstünde taşıyan bir bayandı ilk gördüğümde bunlar aklımdan geçmişti. Utangaç tavırları yanaklarının konuşurken pembeleşmesi gözümün içine bakamayan bakışları ama bir okadar da istekli nefes alışları aklımı başımdan alıp götürmüştü. Ankara da sıhhıyede adliye önünde buluşmuştuk. Ceylan keçiörenden gelmişti koçasıda işinden yüzüncüyıldan gelmişti. Günlük olarak kiraladığım daireye hep beraber giderken arabada üçümüzde de heyecan ve istek vardı bu hepimizin gözlerinden belliydi. Çift olarak ilk defa yapacaklarından biraz sıkılganlık ve tedirginlikte vardı. Eryamandaki kiraladığım daireye geldiğimizde heyecan en üst noktaya gelmişti. Cçeride biraz oturduk birer sigara içtikten sonra ceylan izin isteyerek lavaboya gitti ve muhteşem sevişmeden öce hazırlanıyordu. Kocası ile beraber kalmıştık üzerimizdekileri çıkardıktan sonra Ceylan'ın kocası benım ınce ve narin aletimi ağzına alıp yalamaya başladı. Ceylan'ın içine girmesi için benim aletimi ağzıyla hazırlıyor ve çok güzelmiş. Çok tatlıymış diyerek cok buyuk bır ıstahla yalamaya devam ediyordu. Kocası kendı ağzı ıle hazırladığı aletımı eliyle tutarak beni yatak odasına götürdü ve o muhteşem bembeyaz ve pembemsi görünen ceylanın bal kutusuna aletimi elleri ile sürtmeye başladı. O sırada bende ceylanın dudaklarını emip yavaş yavaş ısırıyordum ki Ceylanın vücut ısısı gittikçe artıyor ve ateşleniyordu karnı içeri cekılıp tekrar dışarı doğru kasılırken muhteşem göğüsleri avuç içimde kayboluyordu. Tüm bunlar olurken Ceylan'ın kocası benimkini ağzına alıyor ceylanın bal kutusuna sürtüyordu. Çok zevk alıyordum. Bulutların üzerinde uçuyordum. Ceylan, ben ve onun kocası çok ama çok zevk alıyorduk. Ben Ceylan'ı bal kutusundan sikerken ıslak ıslak suları sikimin üzerine doğru yayıla yayıla akıyordu. Kocasıda Ceylan'ın memelerini yalayarak diliyle meme uçlarına oval darbeler atıyordu. 1 saat kadar grup yaptıktan sonra müthiş derecede zevk almıştık. Kocası ve Ceylan'da çok zevk aldıklarını bir dahaki sefere yine aynı şekilde zevk almaya devam ederiz diyorlardı. Bakalım bir kaç gün sonra yeniden bululup seksimize kaldığımız yerden devam edeceğiz.

1 yorum:

  1. BEN IST DAN JIGOLONUZ KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN SOLUTION NI SEKS YASAMAYI ARZULAYAN KALIN VE BUYIUK SEVEN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS SEKS ARKADASI ARAYAN 19 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL SISMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil